Dagens fråga: Vad är linns favorithobby? Dissa Ida! Vad är Idas favorithobby? Skriva sura medelanden till Linn om att hon dissar henne!

Jag skriver:

var det här jag skulle logga in?

vad ville du?

kokooo

18:34Jag

hhohohohoho

den som inte svarar är en bajskorv!

Linn är en bajskorv!

BAAJSKOORV!

b.a.j.s.k.o.r.v

18:36Jag

ge mig ett B

BEEE!

Ge mig ett A!

AAAA!

ge mig ett j

Jiiiii!

ge mig ett S!

ESSSS!

ge mig ett K

Kåååå!

18:38Linn är inte inloggad.
18:38Jag

ge mig ett o!

18:38Linn är inloggad.
18:39Jag

OOOO!

ge mig ett R

ÄRRR!

ge mig ett V!

VEEEE!

Vad blir de?

BAAAJSKOORVV!

Ditt chatmeddelande blev inte skickat för att Linn är utloggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback