OJ!

Tretton unika besökare som mest! Det är coolt! Och idag var det 7 besökare! Men ni får ta och kommentera, så vi ser vilka det är som är här och snokar! ;) Så nu vill jag att alla som läser det här KOMMENTERAR!
Men för att inlägget inte ska bli helt värdelöst så har jag gjort en liten lista!
-Saker ni (kanske) inte trode om Ida!

# Ida sitter klistrad framför TV:n när Arn går på TV.
(Ni vet, måndag kl 8 på tv4? Den går som Tv-serie med allt extramaterial!)
# Ida har precis lagt till Petters nya låt Gör min dag, på sin spellista på spotify, och tycker att den är väldigt, väldigt bra.
# Ida har bara ett ROSA plagg i sin garderob.
(En tröja, men jag har ett par rosa strumpor också... Och ganska mycket lila kläder..)

Nu ska jag visst äta mat så blir ingen lång lista, men den kanske utökas lite senare...
(och jag hoppas att Linn gör en likadan..)

Kommentarer
Postat av: Jenny johansson<33

Jag läser er blogg hihi(Y):D:D<33

2010-04-12 @ 15:17:23
URL: http://beunjenny.blogg.se/
Postat av: allis

jag var här och snokade lite!

2010-04-12 @ 21:02:11
Postat av: allis

fast om ni ska behålla mig så får ni uppdatera bättre! ;)

2010-04-13 @ 07:51:06
Postat av: jenny svedberg <3

jag läser er blogg!!! men jag håller med allis ^^

2010-04-13 @ 21:04:33
URL: http://glasyyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback