haha, och lite host till Linn


Förlåt för jättedålig uppdatering men Linn skriver inte, och jag har väl annat för mig!
Så lite HOSTdissHOST! till Linn.

Men i alla fall, jag läste Linns blogg och hakade upp mig på dethär med Justin Bieber. Dels tycker jag att det är roligt att det låter som att dom säger Justin Beever ( Justin BÄVER! ) men alltså, han är 94! (alltså han är född 94..) Då är han alltså... typ 15 år! Han ser ju nästan ut som om han var mindre är JAG! Och han låter som en tjej! Och han kammar sitt hår konstigt så att allt lixom pekar mot hans ansikte... Nyss så tittade jag på musikvideon till låten "One Time" och här är vad jag tycker om den:

Första intrycket: -Är det han själv som sitter x2 i soffan? nää det var nån annan som ser ut som hans look-alike.
Sedan tänkte jag: FULT HUS! allt är bara grått och vitt och silvrigt...
Sedan när han tar upp sin I-Phone så tänker jag- reklaaam... men sen! (efter att han har sagt eyyy några gånger..) Så tar hans Look-alike OCKSÅ! upp en I-Phone. Reklaaaaam!
Sedan ser det ut som han pekar fuckyou och då började jag skrrata, men det gör han inte och sedan ser jag tjejerna på cyklarna och ja bara -dejtar den där lilla dvärjen dom där LÅNGA tjejerna?
Och sen kommer alla till festen och alla är mycket länge än honom.. HAHA!

Nu vet jag att Linn blir helt utom sig av glädje eftersom jag som ni nog förstår inte gillar JUSTIN BEIBER!

Videon för alla er som vill se den
Linns blogg med inlägget med en annan rolig video

Och nu hoppas jag att nån läser dethär inlägget för nu har jag lagt ner EN JÄVLA tid på det. (blev lite sur för min tv-kväll var visst slut nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback